Sepet( 0 Ürün )
Sepetin boş!
Yükleniyor...
Ülke ve para birimi
Dil
veya
Yeni gelenleri şimdi keşfet!
Kendini ve Sevdiklerini Mutlu Edecek Ürünleri Keşfet!
Sıcak içecekler ve yılbaşı kupaları ile tatilin keyfini çıkarın
Hakkımızda
Sevdiklerinizi mutlu edecek hediyeleri keşfedin
Yeni yılı rengarenk ve eğlenceli karşılayın!
Hayal gücünüzü harekete geçirecek hobi ürünleriyle keşfetmeye hazır olun!
Herkesin hatırlayacağı bir yılbaşı partisi düzenleyin
Canlı takvimlerimizle en iyi hayatınızı planlayın
Evinizi yılbaşına hazırlayın. Ürünlere göz atın!
Bu yılbaşını unutulmaz kılın
Kişisel bakım ürünlerini keşfet
Teknolojinizi tamamlayacak akıllı aksesuarlar burada!
İPTAL & İADE POLİTİKASI
"Siparişlerim" sayfasından veya "Sipariş Takibi"nden giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.
İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.
Ürünleri faturası ile beraber tek bir pakete koy.
İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.
İade Şartları
İade şartlarına uyan tüm ürünleri, kargoyu teslim alma tarihinizden itibaren 14 iş günü içinde;
Ücretsiz İade ve Alıcı kodunuz ile Pera Bulvarı Ev Ve Yaşam Gereçleri A.Ş. (“Satıcı”) olduğunu belirterek faturanızla birlikte anlaşmalı kargo firmasına paketinizi verebilirsiniz.
Ürünün, ürün sayfasında verilen bilgilerden farklı olması, hasarlı veya eksik olması durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeden anlaşmalı kargo firması ile iade edebilirsiniz. Kargo firmasına iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz.
Mutad kullanım sınırı aşılan ve zarar verilmiş ürünler kabul edilmeyecektir. Şirket adına fatura kesilen siparişler için iade işlemi yapılırken mutlaka şirket tarafından iade faturası kesilmesi gerekmektedir.
Ambalajında hasar olan kargolar, teslim alınmadan kargo görevlisinin yanında tutanak tutularak iade edilmelidir.
Garanti Şartları
Satın aldığınız ürün firma garantisi altında olup, ilerleyen dönemde ürünün arızalanması durumunda direkt ürünün markası ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Garanti Belgesi ve faturayı saklamanız gerekmektedir. Garanti belgesi bazı ürünlerde kutu üzerinde bazı ürünlerde kutu içinde olmaktadır. Garanti belgesinin kaybolması durumunda ilgili marka ek bir garanti belgesi göndermeyecektir. Kayıp olan faturayı firmamızdan e-mail yolu veya telefon ile müşteri hizmetlerine ulaşarak temin edebilirsiniz. Teslim aldığınız ürün ilk kullanımda arızalı çıkar ise satın aldığınız ürünün markasının müşteri hizmetleri ile görüşerek, size en yakın yetkili servis bilgisini öğrenip, markanın servisinin düzenleyeceği “SERVİS İADE RAPORU” ile birlikte tarafımıza anlaşmalı kargo firması ile geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde kargo kabul edilmeyecek ve ürün tarafınıza geri gönderilecektir. Ürün gönderilerinin anlaşmalı kargo firması ile yapılması gerekmektedir.
Cayma hakkı nedir?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“Kanun”) gereğince, alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir.
Cayma hakkı nasıl kullanılır?
Tüketici, Ürün'ü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Sözleşme'den cayma hakkına sahiptir. Tüketici, malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;
Tüketici, cayma hakkını kullanmak için, (i) İnternet Sitesi'ne üye olması halinde, Siparişlerim sayfasına giderek “Kolay İade’’ başlığı altında ilgili siparişindeki iade etmek istediği ürünü ve iade nedenini seçerek Satıcı tarafından sağlanan Ücretsiz İade kargo koduyla ürün/ürünlerin e-fatura çıktısını imzalayarak iade adresine gönderebilir, (ii) Tüketici, İnternet Sitesi’ne üye olmaması halinde İnternet Sitesi ana sayfasının sağ üst kısmında yer alan “Sipariş Takibi” butonuna tıkladıktan sonra açılan pencerede sipariş verirken kullandığı e-posta adresini ve iptal etmek istediği sipariş numarasını ilgili kutucuklara yazıp “Sorgula” tuşuna tıkladıktan sonra iade sayfasına giderek “Kolay İade’’ başlığı altında ilgili siparişindeki iade etmek istediği ürünü ve iade nedenini seçerek Satıcı tarafından sağlanan Ücretsiz İade kargo koduyla ürün/ürünlerin e-fatura çıktısını imzalayarak iade adresine gönderebilir. (iii) İşbu bilgilendirme formunun Satıcı İletişim Bilgileri kısmında yer alan telefon numarası üzerinden müşteri hizmetlerine ulaşarak kendisine sağlanan yönlendirmeleri takip edebilir veya (vi) Cayma hususundaki açık bildirimi, Ek-1’de yer alan örnek cayma formu doldurularak elektronik posta adresimiz, iletişim adresimiz veya telefon numaramız üzerinden yapılabilir.
Tüketici’nin, tercih ettiği yönteme bağlı olarak cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürünü geri göndermesi gerekmektedir. Ürün ile beraber faturasının, malın kutusunun, ambalajının, varsa standart aksesuarları, Ürün ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak tek bir pakete konularak iade edilmesi gerekmektedir. Tüketici, cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde mutad kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Buna göre, cayma tarihine kadar ki süreçte Ürün'ün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü değişiklik veya bozulma olursa Tüketici cayma hakkını kaybedebilir.
Tüketici, iade edeceği Ürün'ü Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo şirketleri ile gönderdiği sürece, iade kargo bedeli SATICI'ya aittir.
Tüketicinin cayma hakkını kullanmasından itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, varsa Ürün'ün teslim masrafları da dahil olmak üzere (malın Satıcı'nın iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla geri gönderilmesi kaydıyla), Tüketici’nin ilgili Ürün'e ilişkin yaptığı tüm ödemeler Tüketici’ye satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden iade edilecektir. Kredi kartı ile yapılan işlemlerde, Ürün bedelinin bankaya iadesi işleminin Satıcı tarafından yapılmasında sonra Tüketici hesaplarına yansıması ilgili bankanın iade işlem süreçleri tamamlandıktan sonra gerçekleşir.
Cayma hakkının kullanılması nedeniyle Satıcı tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
Cayma Bildirimi
Cayma bildirimleri aşağıdaki seçeneklerden birisi ile Satıcı’ya iletilebilir;
Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Haller
Mevzuat uyarınca Tüketici aşağıdaki hallerde cayma hakkına sahip değildir:
EK-1: CAYMA FORMU (Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.)
Kime: PERA BULVARI EV VE YAŞAM GEREÇLERİ ANONİM ŞİRKETİ
Adres: Cumhuriyet Mah. Yeni Yol 1 Sk. Now Bomonti Apt. No: 2/12 Şişli/İstanbul
Şikayet E-Posta Adresi: contact@store-tr.flyingtiger.com.tr
Şikayet Hattı :+90 850 433 90 96
Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden
cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
When you choose FSC®-certified goods, you support the responsible use of the world's forests, and you help to take care of the animals and people who live in them. Look for the FSC mark on our products and read more at flyingtiger.com/fsc